»V tretjem in četrtem letniku so jim govorili, da ta prilagoditev obstaja, torej so lahko nadaljevali in računali na prilagoditev. Če ne, bi že v tretjem letniku kdo, ki bi zelo racionalno razmišljal, rekel: pusti šport, ker država za to posluha nima.«
»Izbira počitniškega in dopustniškega termina za razpis javne razprave je toliko bolj nesprejemljiva, ker novela predlaga celo vrsto sprememb, ki zahtevajo poglobljeno strokovno evalvacijo praktikov in tudi razmislek staršev otrok, ki se jih bodo spremembe neposredno dotaknile.«
»Zato bi pričakovali, da bo Sviz kot zastopnik zaposlenih v okviru socialnega dialoga povabljen na razgovore in usklajevanje zakona, kar pa se do zdaj ni zgodilo.«
»Vendar pa so te spremembe, ki se pripravljajo, res samo lepotni oz. minimalni popravki. Mislim, da bi trenutno naše šolstvo potrebovalo bolj sistemsko spremembo zakona oz. te paradigme dela z otroki s posebnimi potrebami.«
»Ne nazadnje je to vloga vsakega učitelja, ki otroku, ki mu pri pouku v razredu ne gre, na neki način pomaga že samo z diferenciacijo pouka. Potem so pa tudi že zdaj veljavne različne oblike dopolnilnega pouka.«
»Na primer otroku umre nekdo od staršev in v tistem trenutku je otrok potreben različnih oblik pomoči. In da bi se izognili dolgim postopkom, imajo šole na ta način zagotovljene strokovnjake, ki otroku lahko takoj pomagajo.«
»Dejansko prvič nudimo podporo družinam, ki imajo otroke s posebnimi potrebami. Vse storitve, ki so bile zdaj na voljo, so bile namenjene predvsem otrokom, zdaj pa obravnavamo cele družine.«
»Pri nas smo na območju Ormoža, Ptuja in Maribora našteli 55 družin, ki bi potrebovale tovrstno pomoč, vendar še nimamo vseh povratnih informacij o dejanskem številu družin, ki bodo na koncu vključene.«